3 31 січня по 2 лютого 2022 року відбулася щорічна стратегічна сесія "Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО та суддів щодо попередження появи сексистської реклами".
Захід організовано Центральним секретаріатом ІГКР в партнерстві із Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Було презентовано підсумки роботи ІГКР та ДПСС за 2021 рік, представлено результати дослідження "Ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами", розглянуто зміст змін у законі України "Про рекламу", що вступили в силу 08.01.2022, представлено та проаналізовано реальні випадки боротьби із розповсюдженням дискримінаційної за ознакою статі реклами в Україні протягом 2021 року (від виявлення реклами до накладання штрафних санкцій та зняття такої реклами)
![]() |
Велика стратегія малих альянсів України: використання потенціалу на фоні глобальних викликів
Сергій Герасимчук, Михайло Драпак
Чи готова Україна до феміністичної зовнішньої політики?
Євгенія Габер, к.політ.н, Ганна Шелест, к.політ.н
Місце України у спільній енергетичній політиці ЄС: реципієнт практик чи ініціативний партнер
Михайло Драпак, Олександр Краєв