Вдосконалення пропозицій щодо змін до Закону України «Про рекламу»

10 лютого 2020 відбулося експертне обговорення пропозицій щодо змін до Закону України «Про рекламу». Представники Міністерства соціальної політики, Всеукраїнської асоціації жінок-суддів, Української Асоціації Маркетингу, Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, правознавці та гендерні експертки доопрацювали пропозиції, що мають на мені внести визначення дискримінаційної реклами та дискримінаційної реклами за ознакою статі, що дозволить більш чітко трактувати поняття сексизму в рекламних та меркетингових практиках. Така робота відповідає Рекомендації CM/Rec(2019)1 Комітету міністрів державам-членам щодо запобігання сексизму та боротьби з ним (прийнятої Комітетом міністрів 27 березня 2019 року на 134-му засіданні заступників міністрів).

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Оцінка ефективності державної програми «теплі кредити»

Володимир Саріогло, Марина Огай, Тамара Буренко

Політичний простір Україна-ЄС: як не втратити орієнтири?

Богдан Ференс

Пекін +25: Паралельний звіт. Україна 2014-2019

Людмила Порохняк-Гановська, Марина Руденко, Д-р Марта Кічоровська-Кебало, Марфа Скорик, Олена Давліканова