Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із судовою гілкою влад

31 січня 2020 року в рамках співробітництва Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами (ІҐКР), Всеукраїнської Асоціації Жінок – Суддів та Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні відбувся Семінар: «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із судової гілкою влади.»

На семінарі були присутні судді адміністративних, апеляційних та касаційних судів міста Києва, представники ІҐКР та Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

В процесі роботи відбулося обговорення реальних прикладів дискримінаційного за ознакою статі рекламного контенту, розглянуто декілька судових справ за окресленою тематикою, пропозиції щодо внесення змін у Закон України «Про рекламу», розроблено алгоритм подальшої взаємодії та прийнято рішення про створення методичних матеріалів для працівників судової ланки.

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Рекомендації щодо впровадження доступності та інклюзивності дитячих ігрових майданчиків

Ворона Олександр, Родін Костянтин, Шкуро Валентина

Екологічні тренди в Україні: погляд громадян

Світлана Балюк, Наталія Клаунінг, Людмила Четвертухіна, Марія Коваль-Гончар

Національні дорадчі групи в торговельних угодах ЄС: чи є рух вперед?

Дебора Мартенс, Діана Потьомкіна, Ян Орбі