Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» та Коаліція молодіжних громадських організацій Черкаської області «Молода Черкащина» 9 жовтня 2009 рокупровели в Черкасах дискусійний круглий стіл «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі». Метою заходу стало обговорення проблеми гендерної рівності та використання гендерних стереотипів в образливих формах в рекламі. В заході взяли участь громадські діячі, журналісти, науковці, чиновники та представники рекламного бізнесу.

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Бухарест 9: у пошуках співпраці на східному фланзі НАТО?

Сергій Герасимчук

Українська призма: Зовнішня політика 2018. Аналітичне дослідження

Надія Бурейко, Геннадій Максак, Ганна Шелест

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи

Лукас Боде, Олена Бучинська, Олена Давліканова, Олег Кобельков, Жустіна Райжите, Ірина Лилик, Юрій Сахно, Наталія Федорович