Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» та Вінницьке регіональне обєднання громадських організацій «Відкрите суспільство» 10 липня 2009 року провели в м. Вінниці дискусійний круглий стіл «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі». В заході взяли участь громадські діячі, журналісти, науковці, чиновники та представники рекламного бізнесу .

  Дискусія розгорнулася навколо проблеми зневажливого використання образів чоловіків та жінок та поширеність гендерних стереотипів в рекламі. Учасники, в своїй більшості, погодилися, що основна причина неякісної реклами — це низький професійний рівень виробників реклами. В той же час, оскільки реклама не тільки відображає існуючі стереотипи в суспільстві, але й має виховну функцію, з боку представників інституцій громадянського суспільства, повинні бути вчинено кроки на зміну ситуації в рекламній сфері й протидії поширення особливо кричущих випадків гендерно- не збалансованої рекламної продукції.

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Українська призма: Зовнішня політика 2018. Аналітичне дослідження

Надія Бурейко, Геннадій Максак, Ганна Шелест

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи

Лукас Боде, Олена Бучинська, Олена Давліканова, Олег Кобельков, Жустіна Райжите, Ірина Лилик, Юрій Сахно, Наталія Федорович

Забезпечення якості та безпечності житлово-комунальних послуг через формування систем підготовки та професійної атестації менеджерів житлового будинку
Ольга Максименко, Зоя Гуліна, Олена Гуліна, Олена Давліканова