Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» та Вінницьке регіональне обєднання громадських організацій «Відкрите суспільство» 10 липня 2009 року провели в м. Вінниці дискусійний круглий стіл «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі». В заході взяли участь громадські діячі, журналісти, науковці, чиновники та представники рекламного бізнесу .

  Дискусія розгорнулася навколо проблеми зневажливого використання образів чоловіків та жінок та поширеність гендерних стереотипів в рекламі. Учасники, в своїй більшості, погодилися, що основна причина неякісної реклами — це низький професійний рівень виробників реклами. В той же час, оскільки реклама не тільки відображає існуючі стереотипи в суспільстві, але й має виховну функцію, з боку представників інституцій громадянського суспільства, повинні бути вчинено кроки на зміну ситуації в рекламній сфері й протидії поширення особливо кричущих випадків гендерно- не збалансованої рекламної продукції.

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Думки і погляди населення України щодо енергоефективності і енергозбереження

Анна Акерманн, Марія Коваль-Гончар, Антон Грушецький, Поліна Липова

Україна в "Раді безпеки 2019"

Регіональний офіс Фонду ім. Фрідріха Еберта зі співпраці та миру в Європі, Відень

Українська соціал-демократія та українська національна держава у 1917 – 1920 роках

Ярослав Грицак