Стереотипні образи чоловіків та жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків та жінок у рекламі

У вівторок, 16 червня 2009 року у м. Кіровограді відбувся дискусійний клуб «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі», який відкрив тижневу виставку рекламних робіт, що мають дискримінаційний підхід.
Організаторами заходу виступили: Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України», Асоціація жінок-депутаток Кіровоградщини.

Як знайти баланс між тим, щоб досягти підвищення попиту на рекламний продукт і водночас не порушити мораль і гендерну етику – такі теми обговорили учасники зустрічі. Також були підняті під час круглого столу наступні проблеми:
Як стереотипи в рекламі впливають на наше світосприйняття? Де межа між еротизмом і сексизмом в рекламі? Хто має її визначити? PR і гендерна етика. Якщо реклама погана, то винний дизайнер чи замовник? Чи існує альтернатива стереотипізованій рекламі?

Фотозвіт

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Українська призма: Зовнішня політика 2018. Аналітичне дослідження

Надія Бурейко, Геннадій Максак, Ганна Шелест

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи

Лукас Боде, Олена Бучинська, Олена Давліканова, Олег Кобельков, Жустіна Райжите, Ірина Лилик, Юрій Сахно, Наталія Федорович

Забезпечення якості та безпечності житлово-комунальних послуг через формування систем підготовки та професійної атестації менеджерів житлового будинку
Ольга Максименко, Зоя Гуліна, Олена Гуліна, Олена Давліканова