Стереотипні образи чоловіків та жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків та жінок у рекламі

У вівторок, 16 червня 2009 року у м. Кіровограді відбувся дискусійний клуб «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі», який відкрив тижневу виставку рекламних робіт, що мають дискримінаційний підхід.
Організаторами заходу виступили: Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України», Асоціація жінок-депутаток Кіровоградщини.

Як знайти баланс між тим, щоб досягти підвищення попиту на рекламний продукт і водночас не порушити мораль і гендерну етику – такі теми обговорили учасники зустрічі. Також були підняті під час круглого столу наступні проблеми:
Як стереотипи в рекламі впливають на наше світосприйняття? Де межа між еротизмом і сексизмом в рекламі? Хто має її визначити? PR і гендерна етика. Якщо реклама погана, то винний дизайнер чи замовник? Чи існує альтернатива стереотипізованій рекламі?

Фотозвіт

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Думки і погляди населення України щодо енергоефективності і енергозбереження

Анна Акерманн, Марія Коваль-Гончар, Антон Грушецький, Поліна Липова

Україна в "Раді безпеки 2019"

Регіональний офіс Фонду ім. Фрідріха Еберта зі співпраці та миру в Європі, Відень

Українська соціал-демократія та українська національна держава у 1917 – 1920 роках

Ярослав Грицак