Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Регіональне представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнська громадська організація «Жіночий консорціум України» та Херсонський обласний центр «Успішна жінка» 19 травня 2009 року провели в м. Херсоні дискусійний круглий стіл «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі». В заході взяли участь громадські діячі, журналісти, науковці, чиновники та представники рекламного бізнесу (дизайнери, менеджери).

Дискусії щодо проблем гендерної нерівності, часто не толерантного ставлення до осіб протилежної статі та захисту прав як чоловіків так і жінок сьогодні в Україні перебувають на стадії свого розвитку. Відчувається брак уваги до даних питань з боку законодавців, та й представників громадянського суспільства, журналістів хоча ці проблеми часто переростають в набагато гірші - такі як насильство в сімї, статева дискримінації тощо. Для пошуку шляхів виходу з цієї ситуації було організовано дану зустріч.

Жвава дискусія розгорнулася довкола питань актуальності проблем використання зневажливих образів жінок та чоловіків в рекламі, в якому стані в суспільстві знаходиться обговорення цього питання й які існують можливі шляхи подолання проблем з боку влади, суспільства, рекламних агентств та структур громадянського суспільства.

Інтернет видання "Політична Херсонщина":Сексизм в рекламі: емоційно про розчленовані тіла, перекачані біцепси, паранджу і щасливу господарку

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Бухарест 9: у пошуках співпраці на східному фланзі НАТО?

Сергій Герасимчук

Українська призма: Зовнішня політика 2018. Аналітичне дослідження

Надія Бурейко, Геннадій Максак, Ганна Шелест

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи

Лукас Боде, Олена Бучинська, Олена Давліканова, Олег Кобельков, Жустіна Райжите, Ірина Лилик, Юрій Сахно, Наталія Федорович