Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі

В рамках спільного проекту Регіонального представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнської громадської організації «Жіночий консорціум України» спільно з Полтавським обласним осередком Ліги соціальних працівників та ГО «Об’єднання жінок депутатів Полтави» відбувся 24 квітня 2009 у Полтаві дискусійний круглий стіл «Стереотипні образи чоловіків і жінок у рекламі».
Дана зустріч відкрила тижневу виставку рекламних робіт, що мають дискримінаційний характер.
Серед питань які обговорили учасники були наступні:
Як знайти баланс між тим, щоб досягти підвищення попиту на рекламний продукт і водночас не порушити мораль і гендерну етику, яким є прояви сексизму та дискримінації на основі статі в Україні й як з ними боротися.

Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34

+38 (044) 234 0038
+38 (044) 451 4031

mail(at)fes.kiev.ua

Photo: FES/Bernd Raschke

Публікації

Українська призма: Зовнішня політика 2018. Аналітичне дослідження

Надія Бурейко, Геннадій Максак, Ганна Шелест

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи

Лукас Боде, Олена Бучинська, Олена Давліканова, Олег Кобельков, Жустіна Райжите, Ірина Лилик, Юрій Сахно, Наталія Федорович

Забезпечення якості та безпечності житлово-комунальних послуг через формування систем підготовки та професійної атестації менеджерів житлового будинку
Ольга Максименко, Зоя Гуліна, Олена Гуліна, Олена Давліканова